24 februari

helllllu alla läsare!
Idag har jag vart mest i stallet med kompisar.
och sen så gick jag och Alva hem till mig ;)
och sen åkte vi hem till henne, och sen gick vi till fotbollsträningen.
väldigt mkt "och sen" xd
Träningen var iallafall jätte rolig, jag gjorde typ öhhm... 3 mål
alltså på en match så blir det 6 mål :D
det är för att när en tjej gör mål får laget 2 poäng
och när en kille gör mål så blir det ett mål för laget.
Ganska bra deal tycker jag ;D

vad ska alla ni göra det sista på lovet? :D

imorgon blir det GBG HORSE SHOW med mamma, och några till.
jag ska träffa emily , som jag inte träffat sen sommarn.
väldigt efterlängtat!
det var väl allt jag hade att komma med idag ,
sen imorgon kommer jag nog inte att hinna uppdatera bloggen någonting.
men ni får ha de allra bbäst så hörs vi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0