26 februari

halllå där ;)
Igår så var jag ju i Göteborg på horse show.
Jag handlade ingenting typ, men det fanns inte riktigt det jag ville ha.
Jag fick träffat Emily en lång stund, och hennes kompis linda.
Det var riktigt kul får jag säga!
men vi har lovat varandra att träffas på påsk eller sommarlovet.
Japp, Idag så ska jag hoppträna för Marianne med Snowman.
Det ska bli jätte kul faktiskt!
Han var ju suuuperrrrrrr BUSIG sist gång jag red han.
Sen ikväll ska jag även gå på high school musical- musikal alltså.
med min kusin.
jaaa, det var väl allt...
men jag skriver nog förmodligen senare idag tror jag.
TITTA IN PÅ MIN OCH SYLVIAS BLOGG!!
WWW.OUROWNSTYLE.BLOGG.SE

obs: glöm inte att kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0