28 februari

Hallå i stugan!
Ursäkta för dålig uppdatering på bloggen, personligen
tycker jag att jag inte skrivit om så mycket och intressanta saker.
Idag så  ska jag och pappa ut och äta och sen så ska vi gå på bio.
*happyface*
så därför kanske det blir låg uppdatering.
snart är det ju slut på det härliga sportlovet.
Det roligaste för mig på mitt sportlov var nog
i torsdags på gbg horse show och vinterkicken även om vi inte vann.
Men det bästa vi kan göra åt att vi inte vannn är att jubla,
då ser vi inte så avundsjuka ut. ^^) hihih,
fråga: Vad tycker ni har varit roligast på erat sportlov?
mhm, designen som dea håller på med ( www.kallamejdea.blogg.se )
är nog inte riktigt klar än.
men nu har jag bestämt mig för att börja spela "farmvillle"
på facebook.
eftersom jag har otroligt tråkigt ibland kan det ju vara kul
att göra något udda enligt mig.
inte sant?
men ni får ha det bra bäst så hörs vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0