hellllu allt insnöat folk;d

hellllu!
Idag har jag inte gjort ett piss ärligt talat..
ingenting,
men det blev ju inte bättre av att Glenn ringde och sa att handbollscupen
var inställd. :(
det var ju urtrist, så nu vet jag inte vad jag ska göra imorgon ?^^
Eftersom jag har haft väldigt tråkigt idag så fixa jag ju mig.
hade ju inget annat att göra ( jag satte i mitt löshår idag :D )

Däremot är jag stolt över dom som kommenterar..
det brukar vara iallafall en på varje inlägg som kommenterat i nuläget.
*STOLT*
men jag funderar fortfarande på vad jag ska göra imorgon.
det blir nästan lite tråkigt ^o)

det var detta skrivna inlägget som aldrig kom ut på bloggen igår;o
-----------------------------------------

Emmapemma fågelskrämma!
hej alla läsare!
Idag har jag äntligen kommit på vad jag ska göra ( idag )
Mamma skulle till läkaren.
och då så ska jag, mamma och emma åka till badhuset i uddevalla.
Och efter det så medans mamma är hos läkaren ska jag och emma
gå runt på stan/torp :D
Det blir ju faktiskt ganska kul ;)
här kommer två usla bilder på mig idag!





mörk/ljus brun tröja: Gina Tricot 150 kr (då)
gult linne: Gina tricot 99 kr (då)
glansiga svarta leggins: kappahl 120 kr (då)
rosetthalsband:-
hårosett: h&m 49 kr (då)
vita rosettörhängen: ?

pussss/ jag tror jag kanske ska köpa en bikini. ( visar när jag kommer hem )

Kommentarer
Postat av: SöLviA

rosetthalsbandet kostade 79:D hehe... och Rosetten kosta 29? XD

2010-02-22 @ 12:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0