hihi :D

God morgon allesammans!
Idag så vaknade jag med att det luktade sot och rök.
det var ganska mycket rök i hallen och i hela huset.
det var lite otäckt nästan..
men det var ingen fara

jaja, Idag så ska jag till mamma :D
Jag har ju varit hos pappa nu sen onsdags :P
Just nu sittter jag och nötar in sonja aldén-du är allt.
det är min favorit låt i nuläget. ;)

Tittade någon på melodifestivalen igår?
det gjorde jag iallafall.
jag tyckte att MANBOY med ERIK SAADE
var bäst! :D

Sen kan jag väl nämna att jag inte har köp något speciellt
till någon idag. det är ju alla hjärtans dag men jao..
jag har köpt en geléhjärte ask till mamma..
Pappa ville inte ha någon :p

Sen kanske jag drar ner till hallen med..
Det var typ någon som skulle spela match ,
så det blir väll kul antar jag ;)

Sen så gjorde jag även om en bild på mig igår som ni kanske ville se :D


Ni får gärna säga till om ni vill ha en omgjord bild!
Det var väll allt jag hade att skriva nu ..
japp men hejdå / michhelle  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0