hos emma idag!

Just nu så sitter jag hemma hos emma vid datorn.
Deras dator är nere i källaren, så när jag kollar
ut genom fönstret här nere, så är det fullt med SNÖ!!!
hehe..
japp men som sagt så var jag och emma på torp igår
(även på badhuse i uddevalla)
men vi badade inte så länge på badhuset, det var aldelles
för kallt.
Men på torp så köpte jag : lösögonfrans lim, och en vit kajal
OCH MASSOR AV GODIS!!! :D
Emma köpte nästan ingenting, glow shampoo , puderpuff
och ja lite sånna där små saker ;)
Idag ska jag inte göra så mycket..
jag ska rida med i emmas lektion vid fyra och sen så ska jag
träna handbolll.
Det ska bli jätte kul, båda sakerna ;)
imorgon blir det VKträning och robinsonlekar på klubben xD
om ni vill vara med, skriv en kommentar i fältet så skriver jag mer
info om det ;D
japp men det var väl allt tror jag.
ni kanske får se det jag köpte imorgon på bild.
men nu kan jag inte pga att jag är hos emmmmmmmmmmma :)

Titta på Sylvias blogg hon har precis skaffat en ny design! jätte fin!
www.iamjustdifferent.blogg.se

pusss


Kommentarer
Postat av: Sylvia;D

Hej:D Tack för att du tyckte om designen=)<3

2010-02-23 @ 12:08:06
URL: http://iamjustdifferent.blogg.se/
Postat av: Sylvia;)

Svar på din fråga:D



Det blev kanelakon;) men ja ville se hur det kommer att bli hehe<3

2010-02-23 @ 12:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0