Ingen ström :(

Hejsanallihopa!

Igår klockan 4 ungefär så gick strömmen hemma hos oss.
det var jätte tråkigt eftersom vi inte kunde göra någonting
inte se på tv och inte vara inne på internet.
Jag fick hjälpa till nere i stallet att fylla på vatten i dunkarna
eftersom hästarna inte hade något vatten.
Japp men nu så är jag hos ida och grejjar lite.
Vi kunde inte komma till skolan på ngt sätt.
Eftersom inte bussarna kunde komma fram
-alla bussar var inställda.
Sen sa mamma att hon kunde köra fram oss men
hon ville inte riktigt det eftersom hon inte visste hur jag
kunde komma hem efter skolan.
Så det blev att vara hemma idag.
Lite skönt samtidigt.
Japp men nu har jag ingenting mer att skriva om.

dagens fråga: Vilket gillar ni bäst? data eller tv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0