Tjabbba!

Hejsan alllesammans! ;)
Idag har jag bara slöat framför datan och varit i skolan.
haft ganska tråkigt men sen för en stund sen så var jag nere
och red.
det gick super bra. (Y)
Sen så har jag kommit på en sak för att få lite mer läsare på min blogg..
jag tänkte börja med:

hissa/dissa
smink videoblogg
dagsfråga

ja , ni får hjälpa mig med att fylla den listan genom att kommentera massor.

jaja.







Michelle Hissar:
husdjur.
dom kan man alltid gosa med när man har tråkigt.
sen så är man inte helt ensam när man är hemma själv.
Tummen upp på det.

Tidig kvällsläggning.
Igår testade jag att gå och lägga mig extra tidigt.
För att jag inte skulle vara så himlans trött på morrrran.
det hjälpte väldigt bra , så det ska jag strax göra. ;)

Michelle Dissar:
Brunkräm.
jag tycker det är ganska onödigt.
jag tycker att det är oerhört kladdigt mm.

Msnkaxningar.
Då menar jag att man ska kunna tala med varandra på msn
som i irl.
så att man inte sitter och kaxar med någon som man sedan inte
vågar säga i verkligheten. ( irl )


Japp det var väll det.

Jag red denna häst idag! :D
BamBam <3



ttudi// michhelle ;D <3

Kommentarer
Postat av: EA

söt :)

2010-02-05 @ 15:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0