chao ;)

chaaaaao allihopa!
Idag har det varit en helt okej dag för mig.
det började med att stiga upp ur sängen och
gå till bussen.
sedan i skolan var det konstigt nog ganska kul
faktiskt.
hahha vi körde toalett rekord , det blev 17 st
och vi slog rekordet typ :P
haha på en lektion.
det ska vi göra om till veckan igen. xd
jaja..
efter det åkte jag hem till pappsi.
där hemma var maten redan klar och efter det
kilade jag till kobacken.
vi hade våran handbollsträning där idag. hihi ^^)
det var riktigt sköjjj ;)
det var väll min dag det.
helt okej faktiskt.
imorgon ska jag vara hos pappa med eftersom
mamma skulle iväg på någonting.
Jaoo..
nu har jag inte så mkt mer att skriva men..
ttudi/michhelle ;)<3

Kommentarer
Postat av: sannie

hoppas du har haft en fin dag idag :)

kram

2010-01-28 @ 23:05:58
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Denise

Ja tycker det är kul när du är här:)

Hittade du något fint på torp? Kraaam

2010-02-07 @ 01:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0