God kväll!

Hejsan allihopa!
Nu har jag presic tittat på Glee.
Det är riktigt skojjigt att titta på det gänget.
Men iallafall, För ett litet tags sen så var jag
på handbollen.
Jag kunde ju inte träna pga , ja ni vet vad..
Men jag kunde ju inte låta bli att springa
stafetter och sätta straffar.. hihi :D<3
Sen när jag kom hem så stog maten på bordet.
Det var typ fläskfilé med china mat
eller någonting..
hihi ;)
Sen så såg jag även ett par frästande
Semlor som stog på diskbänken.
hehe ;)

Nu har jag väldigt tråkigt och är väldigt trött.

Här är en jätte söt bild på spikie bikie ;)
den är oroterad hehe :P






Kommentarer
Postat av: ^^ ELLA ^^

Sv; Har faktiskt inte hunnit kolla varje dag, men försöker :*



Pusss! <333333

2010-01-21 @ 21:55:48
URL: http://ellaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0