♥Grattis♥

hejsan ;)
Idag har jag inte gjort så jättte mycket.
Åkte hem till pappa , han fyller ju år idag
också.

Nu har jag presic spelat handboll.
Kul men lite jobbigt, några ttillfällen.
men imorgon ska jag åka skridskor hela dagen i skolan ( typ ).
Från början skulle 3-4-5-6 :an åka pulka/skidor/snowboard i kobacken,
men det lär ju bli trångt efter som vi är 120 st.
Hahha killarna i klassen nämnde att det var trångt i liften när dom bara va ttyp 15 st där.
Glad att jag slipper det iaf.
Så då ska några tjejer i klassen åka skridskor ist.;)
Jag ska ha med VARM OBOYY ;) ( MUMMMS )


Här är en Bildd på min söta lilla katt KLUMPEN :D♥

Här är Bam-Bam , min häst ;)♥

Och där va Snowman , min andra ;)♥

ttudi/ michhelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0