Hallå ;)

Hejsan.
Igår kunde jag tyvärr inte uppdatera någonting.
Eftersom jag har varit i en svettig idrottshall.
först så spelade Emma ( sis ) match. dom vann. ;)
Sen så spelade vårt lag match och vi förlorade.
men dom vi mötte hade vunnit alla sina matcher, det hadde inte vi ;(
Men vi ska spela mot samma lag på lördag , då så kommer vi vinna! ;)
Men senare så såg jag på Dammatchen.
Dom vann, med typ ganska stort hihi ;)

Sen så tittade vi på herrmatchen. DOM VANN OCKSÅ!!!!
hahha höfers har allt tur ibland ;)

Men idag så har jag vart i skolan.
tråkigt som vanligt.
Just nu vet jag inte vad jag ska skriva om meeeen ja ;) ♥

Kommentarer
Postat av: hej?

orka sitta här å skriva va man gör typ 24 7

2010-01-20 @ 19:35:20
Postat av: michelleyk

ajjemen ;)

2010-01-21 @ 15:11:04
URL: http://nittiosjutionollsex.blogg.se/
Postat av: michelleyk

det tar ingen energi

2010-01-21 @ 15:11:16
URL: http://nittiosjutionollsex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0