Hejsan alla :D♥

Hej!

Idag så började dagen med att stiga upp, klä
på sig, äta och sedan gå till skolbussen med ida.
Första lektionen hade vi tyska ( dötråkigt -.- )
och sedan matte.
Men redan efter första stunden i matten
så mådde jag dåligt alltså att jag hade ont
i magen och svårt att andas.

Jagringde till mamma och frågade om hon kunde komma
och hämta mig.
det kunde hon, men hon sa att vi skulle åka
till vårdcentralen.
Pga att jag andas konstigt, typ att det tar imot
när jag ska ta in luft.
Vi åkte dit också fick vi vänta en stund i väntrummet.
Sen så kom det en läkare och hämta upp mig.
Han sa att det kanske inte vore så bra att spela handboll eller andra
kontaktsporter. :S
Då blev jag sur eftersom det är match på SÖNDAG! :(
*snyft*snyft*snyft*

Men jaja..
Jag kommer följa med och titta i vilket fall!
men jag tror att jag lägger upp et inlägg senare iallafall.

Såg någon på andra avenyn igår?

ttudi//michhelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0