Läggdags ;)

Hej igen!
Nu så ska jag gå och lägga mig.
Imorgon så ska jag ha handbollsträning
och det kommer bli fullt ös eftersom vi
ska träna stenhårt inför matchen på
Lördag. Ny statistik.
Men jag längtar tills imorgon ;)
Vi ska ju möta Strömsta på helgen nudå.
Men vi får se. vi kanske får igång
några duktiga skyttar. ;)
Men jag undrar hur det ska gå eftersom jag
har enormt mycket träningsvärk efter igår.
men det går nog bra.
Det är bara lite svårt att andas ibland. men ingen
fara. ;)
Hihhi åse har även lovat oss , vaje mål vi gör, kommer vi
få en tia. ( den som gör målet. )
så nu ska allt laget de till att göra åse FATTIG!!! ^^

Här får ni en liten bild med några av oss i laget . ;)


Men nu ska jag lägga mig i sängen och ta det lungt bara.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0