pettsooonn :f

hallå alla blogg läsare!
idag har jag varit i skolan.
det är blir extra roligt när man har en vikarie
oxå.
haha, vi kallar honom pettson men han heter
egentligen Mats.

jaja..
mamma håller på med maten och jag ska egentligen
vara framför diskhon.
hihi, men tänkte bara lägga ut ett snabb inlägg här på
bloggen.
Jag är verkligen jätte hungrig och känner bara
matlukten komma in i mina näsborrar. *fniss*
hihi ja.. det kanske inte hjälper att äta diskmedel
häller.. haha , testade det. det var äckllllllllllllliiiigttt!!!
haha.

nu ska jag gå och fortsätta med disken ;)
lägger kanske ut ett inlägg senare ikv.
ttudi//michhelle ;)

Kommentarer
Postat av: fdyhsyh

shit -.- , det är vi på högstadiet som börja kalla han de . oså alla jävla småungar ska börja med d nu oxå.

2010-01-27 @ 18:57:42
Postat av: :Patte

Aaa, han e fett mö bättre än Sture!

2010-01-29 @ 15:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0