EN LÅNG / KORT PAUS ?

hejj ,
som dom få läsare ( ni ) kanske har märkt , så har jag inte bloggat någonting,
jag orkar inte , och känner att det bara tar en massa onödig tid , tyvärr..
men om jag hittar en rolig bloggkompis , kanske jag skaffar en blogg med
den personen.
då hör jag av mig, men jag kommer att ta en paus , lång eller kort vet jag inte men ,
ja ... jag har helt enkelt tappat bort mitt intresse till att skriva .. :S
det var även en person som kommentera typ att jag förlora en (hon) bloggläsare pga av att
jag inte har uppdaterat ngnting...
men ja som sagt orkar inte med det..
men jao vi hörs väl säkert igen...
tudilue ..

ev. kanske jag startar en makeup blogg med min kompis emma, men får se om vi kommer igång!
( obs , vi är på G med designen.. )
www.makeupfreaks.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0